فهرست

پشتیبانی سایت گروه مشاوره پویه .
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی سپهر عدالت می باشد

9:00 تا 17:00

ساعات کار ما شنبه تا پنجشنبه

021-40220024

برای گرفتن وقت مشاوره با ما تماس بگیرید

فیسبوک

توئیتر

جستجو

موسسه حقوقی سپهر عدالت گستر پارسایان  از پای صحبت مردم نشستن و گوش دادن به حرف آن‌ها متولد شد. همواره برای ما جای سوال داشت که چرا با وجود اینکه جامعه علمی حقوقی کشور از سواد خوبی برخوردار است و اساتید نامدار و دلسوزی سال‌هاست به ساخت بستری شایسته اهتمام ورزیده‌اند، باز وقتی پای صحبت مردم می‌نشینی دل پردرد و جگر پرخونی از حقوق از دست رفته و پایمال شده خود یا مشکلات حقوقی که ناغافل گریبانشان را گرفته دارند.

وانگهی چرا قریب به اتفاق ارائه‌دهنگان خدمات حقوقی از روش‌های قدیمی، نخ نما و کند مرسوم استفاده می‌کنند و جای تکنولوژی و دانش روز در این حوزه خالی است و اگر هم هست بیشتر جنبه تشریفاتی و ظاهری دارد تا عملی و کارگشا. این شد که تصمیم گرفتیم آستین همت بالا بزنیم و خود دست به‌کار شویم و درصدد رفع این مشکل برآییم. چرا که براستی اعتقاد داریم به عمل کار برآید.

این موسسه حقوقی به‌دنبال احساس نیاز در ارائه خدمات حقوقی متعهدانه، پیگیرانه و نوین پس از بررسی نظام‌ حقوقی کشورهای پیشرفته و الگو گرفتن از موسسات حقوقی معتبر دنیا با شعار دادگری پیشه ماست تاسیس شد.

ارائه خدمات حقوقی نوین، شفاف و باکیفیت به موکلان و ایجاد تحول در این عرصه از اهداف اولیه تاسیس این موسسه بود که با یاری خداوند و تلاش مستمر، محقق شد و از دستاورد‌های بزرگ ثمین عدالت به‌حساب می‌آید. تحقق این مهم، کاری بس دشوار بود که ارزش ویژه‌ای برای ما دارد چرا که دولتی است که با خون دل به کنار آمده.

باعث افتخار است که استفاده از مدیریت مدرن و نگاه علمی و نو سبب افزایش چشمگیر سرعت روند انجام امور و بالارفتن میزان رضایتمندی افراد شده است. زیرا به موکلان ما این امکان را می‌دهد که مانند یک ناظر اطلاعات پرونده حقوقی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رصد کرده و در جریان کامل کار قرار بگیرند و با وکیل خود در تعامل باشند.

میانگین موفقیت ۸۰ درصدی در پرونده‌های کیفری و حقوقی سبب شده درصد بالایی از جامعه آماری دریافت‌کنندگان خدمات حقوقی از این موسسه از طریق معرفی موکلان قبلی با ما آشنا شوند. این مسئله از افتخارات سپهر عدالت  است و نشان از بالا بودن میزان خشنودی موکلان است.

امید که با پیگیری مستمر خط مشی و ایده‌های منابع انسانی ارشمند، که براستی سرمایه‌های اصلی این مجموعه هستند، گامی هرچند کوچک جهت ساخت آینده‌ای بهتر، نه فقط برای موسسه حقوقی، بلکه برای جامعه حقوقی کشور برداشته باشیم و بار مسئولیت اجتماعی که بر دوش می‌کشیم را به مقصد برسانیم.

 

 

هر پرونده یک معمای حقوقی است که حل آن نیاز به تخصص دارد.

 

سپهر عدالت با هدف بهبود خدمت رسانی، در زمینه حقوقی به عموم ملت ایران فعالیت می‌کند. آنچه همواره سرلوحه افکار و کردار ما بوده، خدمت رسانی در بالاترین سطح در امور حقوقی است. این مهم با حضور مشاوران و کارشناسان با تجربه و مورد اعتماد که بدنه اصلی  را تشکیل داده اند محقق گردیده است.

اعتماد همچون دُری است ارزشمند که رسیدن به آن نعمتی است بزرگ و موهبتی ماندگار و حفظ آن تنها با خدمتی صادقانه و در شأن مردم ایران میسر خواهد شد. از همین رو کیفیت وصداقت در تمامی ابعاد ثمین قابل مشاهده، ارزیابی و سنجش است.

از دیگر فعالیت‌های  سپهر عدالت بالا بردن سطح دانش و آگاهی عموم جامعه است. چرا که ما باور داریم آگاهی می‌تواند مانع از وقوع فاجعه و وارد شدن ضربات جبران ناپذیر به خانواده‌های ایرانی گردد.

آنچه سپهر عدالت در پی دستیابی به آن است افزایش آگاهی عمومی حقوقی و قضایی و پیگیری متعهدانه پرونده‌های حقوقی است. همچنین با بهره بردن از دانش روز هوش مصنوعی بستری ایجاد شده تا مخاطبان بتوانند ارتباطی موثر و آسان برقرار کرده و آخرین وضعیت پرونده‌های خود را پیگیری کنند.

سپهر عدالت امیدوار است با رویکردی نوین در امر حقوق بتواند پیگیر امور حقوقی ایرانیان در سراسر کشور و جهان باشد. اندیشه ما خدمت رسانی به  تمام ایرانیان  در داخل کشور و جای جای این کره خاکی است تا بتوانیم در گستره بین المللی دادگری را پیشه خود سازیم.

 

 

مسیر ما همچنان ادامه دارد…

 

 

  • ما برخود واجب می‌دانیم خدمات حقوقی با‌کیفیت و متفاوت ارائه ‌دهیم.
  • ما موظف به پاسخگویی به سوالات احتمالی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی هستیم.
  • بر اساس تجربه، در مواردی که احتمال موفقیت ندارند و ا صطلاحا به «بن‌بست حقوقی» رسیده‌اند، سیاست ما صداقت است و به‌هیچ عنوان با امید واهی دادن به موکلان، مهم‌ترین سرمایه آنها که زمان و منابع مالی است تلف نمی‌کنیم.
  • ما خود را در قبال مشخصات و اطلاعات موکلین خود متعهد می‌دانیم و در حفظ اسرار و هویت آنان اهتمام می‌ورزیم.
  • درخت پرثمر خدمات موسسه حقوقی ما باید به شکوفه احترام به ارباب رجوع آراسته شود.
  • موکل حق دارد مراحل و سیر پیشرفت کاری خود را در هر زمان از ما درخواست نماید.
  • موکل حق دارد قبل از شروع مراحل و اجرایی شدن اقدامات، اطلاعات ضروری در خصوص راهکار مدنظر را دریافت و نظر خود را کتبا اعلام نماید.
  • فلج کردن اهرم اصلی عمل کلاهبرداران که ناآگاهی مردم است، مسئولیت اجتماعی ما است. متاسفانه سالانه مبلغ صدها هزار میلیارد تومان سرمایه ایرانیان به دلیل مسائل و مشکلات حقوقی درسیستم قضایی بلوکه می‌شود. کلید حل مشکل تنها یک چیز است:

بالا رفتن سطح دانش حقوقی مردم